Jag kan inte hitta något fel men jag vet inte hur postbangården, ilgodset och hela spårharpan norr om Kungsbron såg ut. Jag kan varken bekräfta eller dementera.
Jag tycker det är klokt att datera bilder med årtal snarare än perioder: med några decenniers mellanrum har det skett stora (som man trodde då, slutgiltiga) ombyggnader - men dessemellan har man med några års mellanrum ändå behövt göra smärre justeringar. Jag försökte reda ut och beskriva detta för 10-15 år sedan när jag jobbade med Cst:s framtid, för tiden fram till 1927 finns ett utmärkt material i minnesskriften med sina spårplansbilagor
https://www.ekeving.se/p/sth/cst/1927/index.html
Men den senare utvecklingen har jag hittat väldigt lite material.
Jag ser att du har färgmarkerat pendeltågsplattformarna och det är helt riktigt att de höjdes till pendeltågshöjd (76 cm) och tråget byggdes i mitten på 1960-talet, har du hittat 1968 som klartdatum så stämmer det säkert.
Ombyggnaden på 1980-talet var dock betydligt mer omfattande, då tillkom som sagt spår 19 och furneringen flyttade ut till Norra Bantorget (E- och C-gruppen). Innan dess var tanken att flytta pendeltågsplattformarna dit ut och på så vis göra plats för ytterligare några plattformsspår för fjärrtåg. Genom att istället flytta den tidsödande furneringen (lastning av mat och lossning av disk och liknande) till Norra Bantorget, kunde fjärrtågens uppehåll vid plattform kortas ner så att spår 10-12, 17-18 och nya 19, kunde hantera fler fjärrtåg, och pendeltågen slapp flytta så långt från T-Banan och övrig tågtrafik. Jag har inte hittat något klartdatum men jag ska försöka fråga.
Efter det har det fortsatta med smärre justeringar för Arlanda Express (är dock osäker på om det syns en på en spårplan), en egen utfartskanal norrut från spår 19 till E-gruppen och ombyggnad av växlarna vid Tegelbacken för högre hastighet för ankommande tåg söderifrån. Och säkert något mer som jag har glömt.